Педагогічний калейдоскоп дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) №18 «Ясочка»

  Четвер, 19.04.2018, 12:19








Головна | Мій профіль | Вихід Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
Меню сайту
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

  Вчитель-логопед дошкільного закладу Рябчук Тетяна Миколаївна. Має вищу педагогічну освіту. Стаж педагогічної роботи - 26 років. Спеціаліст вищої категорії.

 

  Процес оволодіння дитиною мовленням надзвичайно цікавий і своєрідний. Новонароджена дитина не володіє жодним словом, не може вимовити жодної фрази. Але вже в 4 роки дитина вільно спілкується з дорослими на близькі для неї теми. І опановує вона мову самостійно, спонтанно, без спеціальної допомоги, що призводить до швидкого розвитку у засвоєнні рідної мови.    Адже рушійні сили цього процесу приховані у самій природі людини-потребі у спілкуванні. А мова є найзручнішим  та універсальним засобом для цього.  Як же відбувається формування мовлення дитини?  >>>>>>

             В наш час особливого значення набуває проблема ранньої діагностики  та корекції відхилень у мовленнєвому розвитку дітей, що має особливе значення для їх подальшого повноцінного навчання в школі. Уявлення про стан  і особливості формування мовлення у дитини, як засобу комунікації, можна отримати лише у процесі комплексного психолого-медико-педагогічного обстеження , лінгвістичного аналізу її мовленнєвої діяльності. <<<<<< 

     Як розвинути дитяче мовлення? Як можна зробити його виразним і правильним? Ці питання нерідко бентежать батьків дошкільнят.

   Оволодіваючи рідною мовою, діти набувають знання про оточуючу дійсність, розвивають свої пізнавальні здібності, набувають знання необхідні для практичної діяльності. <<<<<<

 

 

 

     

 

Метою кожного логопедичного заняття є подолання мовленнєвих порушень у дітей.

Для корекції усного мовлення  дітей старшої логопедичної групи на занятті використані ігри та вправи для формування звукової культури мовлення, вживання граматичних категорій, розвитку зв`язного мовлення, які об`єднані однією лексичною темою.

На занятті  проведені такі види роботи, як "умовна подорож”, слухання музики, читання віршів, завдання на розвиток дихання та дрібної моторики, використаний інтерактивний метод під час опису за планом-схемою, завдання на складоподіл та звуковий аналіз слова.

Я вважаю, що це заняття сприятиме не лише корекції мовленнєвих порушень, а й всебічному розвитку дитини та підготовці до навчання в школі.

Сфера: Природа

Пріоритетні лінії розвитку: пізнавальний, креативний, мовленнєвий

Автор розробки: Рябчук Тетяна Миколаївна - вчитель-логопед групи №2

      Читайте  >>>>>>>

 

 

  Вчитель-логопед дошкільного закладу Науменко Тамара Василівна. Має вищу педагогічну освіту. Стаж педагогічної роботи - 16 років. Спеціаліст вищої категорії.

 

Педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського можна використовувати в своїй роботі, як вчителям-логопедам, так і вихователям для навчання дітей старшого дошкільного  віку переказу. Оповідання Сухомлинського В.О. невеликі за змістом та легко сприймаються дітьми.

Знайомство з оповіданнями Сухомлинського О.В. сприяє  становленню старшого дошкільника як соціальної особистості у духовному зростанні маленьких дітей.

Проект «Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського для розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку» передбачає розширення і поглиблення  змісту мовленнєвого розвитку у дітей.  Літературні твори В.О.Сухомлинського підібрані згідно тематичних блоків на рік.

Завдання

1. Вчити дітей старшого дошкільного віку самостійному переказу творів за схемами.

2. Активізація словникового запасу.

3. Розвиток зв’язаного мовлення.

4. Вчити послідовно переказувати твір.

5. Розвивати пам'ять, мислення.

6. Вчити дітей користуватися схемою, розуміти зв'язок між  частинами схем.

Пропонуємо фрагмент цього проекту   <<<<<<

 

 

Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz